MrsRan

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Sunday afternoon!

Av Madeleine - 29 november 2009 16:50

Tänkte skriva lite till eftersom det förra inlägget blev så kort. Men Kiia och Janne var fortfarande kvar här då . Jag blev verkligen så otroligt nöjd med hur slutresultatet blev så det är läskigt! Han är så nöjd att han vill att det ska bli sommar nu så han kan få gå och visa upp den. Förstår han!!  När Kiia och Janne va här visade jag Kiia min nya blogg och hon blev jätte kär i designen och hur lätt den verkade. Så jag hjälpte henne att göra en snygg header innan hon åkte. Snygg va!!??

  

Jaha och imorgon är det jobb igen då. Men det är inte så långt kvar av det här året nu så det är inte så jobbigt. Skönare sen i vår för då finns det massvis med röda dagar så terminen känns inte lika lång. Kiia ska till mitt jobb imorgon och prata med min chef. Jag har sagt till min chef att hon finns tillgänglig om vi skulle behöva någon vikarie. Min chef nappa direkt och hon ska dit redan imorgon och prata.

 

Denna helgen har gått fort, men det gör ju i och för sig alla helger så det var ju inget nytt. Men så stängde jag i fredags också då blir helgerna verkligen kortare.

Nu strax ska vi äta lite mat. Det blir pasta med ost och skinksås!! MUMMA!!!

Nu ropade karln där nere att middag står på bordet så det är väl bara för mig att avrunda här och gå ner och äta lite.

Hörs imorrn!!

BYE ♥

 

 
 
Ingen bild

Kii i lutt =)

30 november 2009 20:17

Hej gumms! Hur lägger man till någon på favoriter?! vill ju ha dej där... pözz =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards