MrsRan

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Madeleine - 30 november 2009 20:09

 

Jaha då var yttligare en vecka här. Den började inge vidare bra, försov mig i morse  . Kom 1 timme och 20 minuter försent, de sista 20 minutrarna var fan inte mitt fel. Det var köer på motorvägen så taxin fick ta omväg via täbyvägen för att jag skulle kunna komma till jobbet. Men han var schysst och stanna taxametern när vi vände om.   TACK!

Dagen har varit lång trots min försening. Hade utvecklingssamtal efter jobbet som varade i ca en timma. Har fått tagit alla min kollegas utvecklingssamtal pga att hon är sjukskriven. SUCKAR!! Men ingen fara bara du kryar på dig MICKAN och kommer tillbaka frisk så blir jag glad.

Kiia kom till mitt jobb idag och prata med chefen, hon fick skriva på massvis med papper så nu finns hon tillgänglig som vikarie hos oss. WOOOOHOOO!!   

Hon har också en blogg här på bloggplatsen: www.pullirullan.bloggplatsen.se checka in vettja !!

På fredag ska jag hem till Sandra på babyshower, våran kollega Linda ska ha bebis i mars så det är en liten suprisefest i hennes ära. Kan bli skoj! har aldrig varit med på en sån förrut.

Nepp nu är det snart dax för Desperete Housewives. Ska lägga mig i sängen och kolla! MYS!


Hörs imorrn!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards