MrsRan

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Madeleine - 1 december 2009 12:35

 

Sitter på min rast och tänkte att ett inlägg skulle passa bra. Asså säger bara EMMA, fy fan vad du är klockren!! Vininfluensan!!!! Garva så mycket att jag trodde jag skulle falla av stolen. Vissa är bara så lämpade att underhålla folket. Du lyfter verkligen upp den mest sorgsna människan med dina inlägg, så jag ber dig att aldrig SLUTA blogga. Underbara du  .

Min dag vart lite roligare nu faktiskt. Blev lite sur för att vi kom på att vi skulle ha avdelningsmöte idag. Sa det till Rickard och han bara fräste ut att han fan snart kommer ta ett snack med min chef för att han tycker jag sitter på alldeles för många möten. HAHAHA jaa jag säger då det. Han är inte den som gnäller på folk, men jag förstår om han har tröttnat.

Vet ni vad vi glömde göra i söndags!? Tända första adventsljuset!!! Det slog mig nu.. Har vi missat själva julkänslan nu? Jag tänkte inte alls på det. Aja då får vi två nya ljus att tända på söndag.

Hmmm en kvart kvar... Nepp måste gå på toan och sen in o fortsätta jobba.. Otroligt skojsigt. "NOT"

hörs!!!!

  

 

 

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards