MrsRan

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Madeleine - 2 december 2009 19:43

Ut i kylan
Du stinker öl
Ut i kylan
Vad gör jag nu?
Tar mej en iskall öl
Snor mej en iskall bil
Drar igång och kör
rakt in i helvetet.
Ut i kylan
Jag och min öl.


Inne i värmen
finns mina vänner
inne i värmen
kunde vi va'
Om vi hade en egen gård
där vi kunde ta hand
om varann
Där vi inte kör ut
varann
Ut ikylan
med iskalla regler
inne i värmen
kunde vi va'.

 

Jag bara älskar nationalteatern! Riktig proggmusik när den är som bäst. Har växt upp med det och den musiken kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. Tänkte på den här låten nu när jag satt här och frös för mig själv. Nu när jag hör proggmusik i dagens läge så tänker jag alltid på min kära pappa ♥ Love u daddy ♥


Åhh försökte hitta nån bok som man kan läsa i till och från jobbet, men efter att ha läst 3 självbiografier "slash, Lemmy kilmiester -White Line Fever och The Dirt" så kan jag inte tänka mig att läsa någonting annat. För ingenting annat intresserar mig!! Och ja det finns massvis med självbiografier säger ni - jaa det gör det säkert, men ingen som jag vill läsa eftersom jag bara är intresserad av självbiografier som rockmusiker har skrivit. Kul att läsa om deras turnerande på vägarna genom olika länder, deras svåra missbruk, all sex dom hade o.s.v Det är VERKLIGEN intressant, tycker jag   !

Så det blir väl ingen bok för mig att läsa dårå. Hoppas på att AC/DC eller Def Leppard får för sig att skriva ner deras liv i en bok eller nått. Jag läser dom garanterat.


Jobbade sent idag igen. Kom hem halv sju helt slut i huvudet, för det sista jag hade innan jag gick hem var 2 utvecklingssamtal.. Gaaaah pallar inte med några fler nu. Har 2 kvar sen har jag äntligen gjort alla JÄVLA samtal. Kanske man får lite mera fritid tillbaka och man slipper komma hem allt för sent. Grym insats idag Kiia på jobbet!! Dom var nöjda med dig   !!!

Imorgon slutar jag 15.45 och då jävlar blir det hem och ta i mot en vägg ifrån grannarna som inte ska ha den längre. Sen så påbörjas bygget av min efterläntade studio på våran övervåning! Can´t wait!! Wiiihoooo..

 

Nepp ska joina karln där nere framför tv:n.. Fryser så förbannat!!

Hahahahahahahahahhahaha.


  

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards