MrsRan

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Madeleine - 5 december 2009 17:04

Vi har kommit igång! Idag satte vi alla hästkrafter vi hade och åkte till Byggmax och handla lite material till min framtida studio uppe på övervåningen. Tack Lennart för all hjälp med släp, skjuts och tålamod   !!!

Innan vi åkte hade jag en kund. Hon ville ha sin dotters namn tatuerat på axeln. Gick bra och hon var mycket nöjd och glad att det var över. *lite nervositet* var ju ändå hennes första tatuering. Akta dig sa jag.. Första gjord och fler kommer du tänka på att vilja ha sen. Så är det alltid, tatuering = drog. HAHAHAHA..

Gjorde även lite mer på Lennarts tatuering härom dagen och jag hade ju faktistk lovat bild!

  

  

Va ju på Babyshawor igår hemma hos Sandra, där Linda blev vääääldigt överraskad !!

  

Vi fick igång den där satans chokladfontänen iallafall!! Tack vare mig  ! Tack brudar för en trevlans kväll tillsammans med er! Alltid lika kul.

Sen vare väggen då! Åkte med Lennart som sagt och shoppa lite reglar, gipsskivor, socklar och annat smått och gott som behövs för en vägg. Bärhjälp fick vi också !!

Nu sitter dom här och dricker lite bärs med fotbollen spelandes på TV:N! Men så är dom ju också grabbar så det är ju deras grej liksom... Kommer aldrig förstå mig på`tt hahahaha..

 

In the spotlight: MADLAWLESS TODAY 5/12 ~09


Seeee yaaa!!     

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards