MrsRan

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Madeleine - 9 december 2009 20:26

Jag bara älskar Wayne´s World!! Och den roligaste är tamejfan 2:an!!

Det sjukt roligaste klippet i hela filmen är nog detta!!!

HAHAHAHAHA garvar faaan läppen av mig!!!

   

Av Madeleine - 9 december 2009 17:57

Heeej, jag lyckades klämma mig in bland bråte och skit iallafall!!! Hallelulja!

Fan vad jag har mått skit i några månader nu. Pga en grej som hände förra året. Jag har iallafall lärt mig en läxa att aldrig aldrig mer bråka med taxichafförer!(tänker inte skriva mer om den saken eftersom det är för privat just nu.)

 

Över till annat! Prata precis med min kusin Ida!!  vilket var jätte trevligt för vi har inte pratat med varandra på flera månader fan! Saknar henne jätte mycket och det är jobbigt att vi inte har samma kontakt med varandra längre som vi alltid har haft. Men det blir ju så tyvärr när man skaffar familj och flyttar hemifrån och så. Jag, Ida & Elin har ju praktiskt taget växt upp som systrar och att inte se varandra lika mycket längre gör ont..     (passande gubbe på gör ont, så gubben brevid var tvungen att skratta lite åt det) hahahaha..

  

Mah girls!! hihihihihi...

Jaha och imorgon är det LUUUUUUCIA firande på våran förskola. Så då blir det till att ha lite glitter i håret  , eller nää jag tror jag kommer använda min tomteluva istället ! Den är mycket finare! Hmmm undrar vart jag la den nånstans?   Får ta och leta helt enkelt...

Sen på fredag slutar jag kvart i ett! Ljuvliga tid efter 3 sena fredagar i rad. Inte varit skoj, men så är det när personal är borta och sjuka.. Så jag ska njuta i fulla drag. Trodde ni jaaa! Jag och Rickard har lovat att sitta barnvakt till hans brorsbarn Johanna och Moa + hundarna! Fast dom är så stora nu så det är ingen match direkt.

Jag ska hämta dom i skolan och på dagis efter jobbet!!   here I come!!!! Kommer bli skojsigt!! hehehehe.... Jaha, nehe, fantasin tog slut!!! Sååå... ..................................................
..................................................
. (?)

 

Nepp höres imorrn istället   

PUSS

 

  

Av Madeleine - 9 december 2009 13:47

Suckar HÖÖÖÖÖGT!

Jag har inte kunnat skriva på dagar! Men finns ingen plats för mig att sitta uppe i vardagsrummet så ni får hålla ut helt enkelt! Men på söndag planerar vi att väggen ska vara klar. Sen återstår det bara lite väggmålning och tapetsering!

NU JOBBA IGEN!


PÖSS!!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards