MrsRan

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Madeleine - 11 december 2009 21:18

Slutade tidigt idag vilket var underbart skönt!! Hela veckan har iofs gått ganska så fort, men sena dagar nästan varje dag. Därför kändes den här dagen extra viktig.   

Efter jobbet idag åkte jag direkt till fresta för att hämta upp Johanna och Moa från skola och förskola (Rickards brorsbarn). Hade fått en vägbeskrivning av Rickards brorsa vart jag skulle gå in på Johannas skola men likt förbannat gick jag såklart fel. Blev guidad genom nästan hela skolan tills jag iallafall kom rätt!! hahaha.. Johanna sa att nästa gång skulle jag minnsann inte gå fel och det har hon ju rätt i. När vi var klara med att ta alla saker hon skulle ha med sig hem gick vi vidare för att hämta Moa också. Hon satt och käka mellis när vi kom, men skrek bara rätt ut MAAADDDE! hehehe sötnötarna. Kom hem och spela lite wii och titta på lite TV innan vi började med maten. Båda två ville hjälpa till med matlagningen så mysstämmningen var på topp!!

Rickard kom hit precis till middagen!

Nu sitter vi vakna här framför Tvn och barnen ligger i sina sängar och sussar. Faaan man blev ganska mör själv faktiskt. HAHAHHA..

Men imorrn händer det grejer!! Då kommer Rickards brorsa hjälpa till med bygget av våran vägg som har legat lite på is under veckan.. Det kommer bli as skönt att få den uppsatt. Så medans dom gör det tänkte jag passa på att städa lite på nedervåningen innan Sandra kommer över. Hon ska töja mina öron!!! Woho har längtat som fan. Så bra att hon och jag har varandra för hon lär sig allt inom piercing och jag likaså fast inom tatuering. Fatta bra va!


Vad fan är Cirkus Möller för skit? As sämst!

Vill bara se vem som vinner Idol nu. Jag håller nog inte på nån eftersom jag tycker båda 2 är bra (dom är ju Rockers) hahahha.. Fast Erik har den bättre rösten! HELT KLART!


Tipp topp! Höres imorrn!

PÖSS

  

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards