MrsRan

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Madeleine - 15 december 2009 12:49

Fan inte syndat ett skit! Har inte haft tid att ens sätta mig vid datorn överhuvudtaget! Hela helgen har varit uppbokad. Barnpassning, bygge av vägg, tatueringar och kalas. Väggen står mina vänner, så jag har äntligen fått min studio uppstånden. Helgen som kommer ska vi fortsätta på väggen, fast denna gång med tapetsering. Men vi ska inte bara tapetsera väggen utan hela övervåningen   !!! Kommer bli så fint. Jag ska ge mig in i ett roligt projekt också. Jag ska göra en väggmålning inne i min studio!!  Hoppas det går bra och att jag kommer på nått motiv som jag vill göra. Vet på ett ungefär vad jag vill göra så..

Idag har jag mööööööööööööööööööööööööööööte!! USCH OCH BLÄ! Pallar verkligen inte med alla dessa möten längre. Tur att man snart är ledig. hehehehe...

Imorgon måste jag röja hemma. Ser ut som skit. Kom inte hit!

mohahahhahahaha...


Fan måste ringa och boka lokal?!


Hörs!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards