MrsRan

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Hej mitt vinterlaaaaand...

Av Madeleine - 17 december 2009 20:38

Så såg det ut när Rickard var i full färd med att snickra upp väggen. Blev helt underbart snyggt också. Bra jobbat älskling   !!

Så här ser det ut för tillfället.

Som ni kan se är det otroligt rörigt för tillfället men så kommer ju resultatet bli desto finare också! Imorgon kommer Kjelle över och spacklar och sen blir det tapetsering på lördag   . Vi har inte valt ut nån tapet än men såg en del fina på RUSTA idag så någon av dom lär det la bli!

Vilket härligt snökaos det varit idag!!! och som alltid blir vi svenskar tydligen lika förvånade varje år det kommer snö. INGENTING KLAFFAR!! Tågtrafiken blir inställd för minsta lilla. Är det inte lövhalka så är det signalfel. Men hallå kan man inte sätta in bättre tåg som pallar då? Varför inhandlar man tåg för hundratals miljoner som inte ens kan åka på ett löv? verkar ju helt ologiskt   .

Iallafall slutade kvart i fyra idag och kom till busshållsplatsen där personer redan stod och frös. Visade sig att dom stått där i 40 minuter redan. WOOOW tänkte jag. Sen kom det en taxi förbi och frågade hur länge vi stått. Vi fick åka med han iallafall! Först körde vi hem mig och sen resten av alla passagerarna som satt med i bilen. 

- Skicka in kvittot till SL. Sa han. Ska jag fan i mig göra. Skit kommunaltrafik.......

Men jag är JÄÄTTEE glad för att snön äntligen är här   !! Ingen klagan där iallafall.

Har lite fina bilder på snön !!!!!

  

Kul att leka med den nya kameran måste jag säga. Skulle kunna springa ut i skogen för att ta lite häftiga bilder just nu!! Mohahahahaha!!

  

Fina va???

Där har ni lite av det senaste som hänt här hemma!

KRAMIS !!!      

 
 
Emma

Emma

22 december 2009 13:18

Har oxå funderat över det där med löven? Whaaats up whit that!?? Typ, idag kan vi inte ta bilen, såg lite grus här utanför?
God jul till er =) Puss

http://livetsomemma.blogg.se

 
madde

madde

23 december 2009 07:31

HAHAHAHAHAHA.. jaa men precis! Helt sjukt.
GOD JUL PÅ ER MED

http://www.madlawless.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards