MrsRan

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Madeleine - 27 december 2009 18:45

LÅÅÅÅÅÅNGT inlägg.. Här ska uppdateras till högsta grad. JULAFTON, JULDAGEN OCH BILDER FRÅN RENOVERINGEN!!!

Kan ju börja med att sätta in bilderna från renoveringen   .


Det ända som inte är klart är dörrkarmarna och lister på väggen.. Sen är det klart.. Ett jävla schå att städa allt kan jag säga, och än finns det massa skit kvar att slänga, för framsidan ser ut som en soptipp för tillfället. Men imorgon ska jag och mamma åka till colorama och handla mera färg till väggmålningen som jag ska göra. Det kommer att bli SPÄNNANDE!!! mohahahaha..

Kommer fler bilder från det sen också. 

Julafton då. Den firade vi med mina föräldrar i år tillsammans med min broder och hans familj  ! Riktigt mys.. Love u all!!!!!

Bilder från julen.

 

      

Lite spex från mig och mamma   . Så snygga i våra tomtehattar!!! hahaha..

   

Jag och brorsan i ett misslyckat försök att komma båda med på bild och så mannen min i en töntig min som vanligt. Sen är det pappa med Jennifer och Victor.

 

OCH

 

      

Tror aldrig jag har hört Victor garva så mycket åt "farbror" Rickards bus med han.

   

Julen är verkligen barnens högtid! Roligast att ge julklappar till dom!!!

Japp det var kort från den Julaftonen. Nu är det 1 år kvar till nästa   ... 

Men det är nyår kvar också!!! Fast vad vi ska göra på nyår är fortfarande en gåta (?). Någon som har något förslag???!!!

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV TILL MIG DÅ!! eller ring ^^.

Igår var jag och babe och kollade på bio. Vi såg 2012! Riktigt scary och det fick en att komma på en väldans massa tankar. Tänk om det verkligen skulle hända på riktigt!! Det skulle ju kunna göra det! Det som var riktigt läskigt att konstantera var ju faktiskt att OM det nu skulle hända så skulle vi "vanliga" människor som inte äger 100 miljarder euro inte ha en chans att klara oss. Man måste vara rik och ha pengar annars kan man glömma bort allt vad liv heter. Och det tror jag faktiskt skulle kunna ske i verkligeheten om någon sådan tragedi skulle inträffa. 

Efter filmen tog vi en promenix hem för bussen som vi skulle åka med inte gick. 

Då hände detta!!!!

   

Helt sjukt!! Jag tog en bild innan och då var det ingen dimma eller något annat rökigt. (Jag rökte inte heller). Jag är ju en sån som tror på andlighet och ett liv efter döden, men att lyckas fånga någonting med kamera måste nog vara första gången. Ni får tro vad ni vill, men jag tror stenhårt på det. För varken jag eller Rickard kunde förklara det!?

Vrålhäftigt iallafall!!!

När jag tittar på bilden ser det ut som någonting man verkligen skulle kunna förklara men vi försökte gå tillbaka till samma ställe för att ta en yttligare bild, vilket som inte gick. =/

Tål att tänkas på.......

Idag har vi inte gjort så mycket. Städat och donat.. 

   

och sen kom även mamma och pappa förbi med lite grejer som jag fått av min älskade moster   !!!

   

Fick även en transportbur, klösmöbler, filtar, hygienartiklar och underlägg. Mina katter blev bra nyfikna på de nya grejerna! 

Ikväll ska jag titta på ghost hunters och alla andra spökprogram. Man är ju ledig ^^.

Tills dess...

SEE YAAA!!

     

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards