MrsRan

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Madeleine - 11 februari 2010 12:39

Finns det en facebookgrupp som heter. Blir en jävla massa slösande på vatten då om alla de som är med i gruppen nu gör det. Men varmvattnet vinner ju trots allt inte ändå, för inom loppet av en halvtimme har just det vattnet omvandlats till is istället för snö. Men jag förstår tröttheten på snön   . Jag är nämligen också väldigt trött på denna eviga vinter, våren kom nu!!

Känns lite som Narnia! hehehe..

Ringde jobbet imorse igen, kommer inte komma tillbaka på hela veckan. Min röst lät fjorton ggr värre imorse och allt jag kan hoppas på nu är att jag kommer må bättre till helgen så man kan gå tillbaka och jobba på måndag.

Fick meddelande från min kollega där våra barn hade fått en jättestor kartong och leka med! Dom såg ut att ha jätteskoj! Awww saknar barnen. Roligare att vara där än att vara här hemma och vara sjuk.

Har ingen ork till någonting. Skulle egentligen behöva rensa ut skiten i studion så man kan börja göra fint där inne, sitter och planerar varje dag. MEN kommer ingenstans iallafall...


Ser fram mot nästa helg, då händer det lite mer skojsiga saker! En sak jag inte kan säga för det är HEMLIGT än så länge och så blir det RAMMSTEIN!!! äntligen! har längtat som ett as!!

Kommer få ont i nacken nästa helg istället.. HAHAHA.. men det är det värt!


Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards