MrsRan

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Mjaaaa...

Av Madeleine - 24 februari 2010 20:24

Blev ganska så nöjd med den nya headern, men lär ju göra en ny snart ändå. Var så trött på den förra och fantasin va inte riktigt va den skulle idag. Love it or hate it, för själv vet jag inte vilket jag gör av dom två.

SMASK SMASK SLAFFS GAPA GAPA OCH GAAAPA ÄNNU MERA. Fan bland det värsta jag vet när människor smaskar. Har en kollega på mitt jobb som BARA måste äta äpple under rasten, och hon kan fan aldrig stänga käften. Jag måste allvarligt talat lämna rummet när hon äter äpple för det äcklar mig nått så fruktansvärt över hur hon äter sina äpplen. Har sån jävla lust att skrika till henne: Ska du inte ta och SMASKA ÄNNU MER HÖR DIG INTE RIKTIGT!! vad fan gör man? Eller är det bara för att jag är irriterad på henne allmänt?! vet inte.. Är nog trött på mitt jobb allmänt efter allt skit som har varit. Sandra breaka sig fri idag. Hon gick in med lätta och glada steg in till våran chef och sa upp sig, tror aldrig jag har sett en människa gladare över att få lämna denna skithåla en hon. Grattis gumman, det är du värd efter allt skit du varit med om. Än är jag kvar för jag älskar mina kollegor inne på min avdelning och hoppas fortfarande på förbättring av allt det andra när facket väl blandat sig i ordentligt. Imorrn möte, BOOOOOOORING!! neej håller med texten till headern där uppe måste ändras för mitt liv levs inte alls som om jag vore en rockstjärna varje dag. Även om man kanske drömmer om det så är det inte sant.

Ändrar imorrn! Så ni som läser detta senare kommer aldrig att få veta va det var för header! HAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
HAHAH!

NU: DUSCH!

hej!!

 
 
Mejj

Mejj

25 februari 2010 14:30

ÄLSKAR headern...

http://pullirullan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kusin arselhål

25 februari 2010 19:21

haha ja fan kan du inte bara ställa dig upp och skrika på henne!? jag har känt samma inför en ny kollega,hon satt och drack te och åt en bulle samtidigt,och hon typ sög i sig bullen med hjälp av teet i munnen,aaa fy fan det var vidrigt hur det lät iaf! ja spydde inombords och lämnade rummet! YAAAAAACKK!! /elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards