MrsRan

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Jag och typ 1000 andra har fan tröttnat!

Av Madeleine - 25 februari 2010 12:42

På denna jävla vinter som fan aldrig vill ta slut nån gång. Ingenting fungerar som det ska heller utan allt bara står tvärstilla. Har precis suttit och skrivit klart mina resegaranticheckar från SL, jag ska ha tillbaka varenda spänn!! That´s it!

Jag är inte mycket för vinter kan jag säga. Bland det värsta jag vet, iallafall när den ser ut så här. OK snö på julafton o hela den veckan, det kan jag gå med på men sen räcker det för min del.

Sitter på min rast just nu och läste precis min kollegas blogg som är hemma idag pga ett chockbesked i måndags. Hennes barndomsvän hade blivit mördad av sitt ex. Och sen hade hennes ex själv hoppat framför tåget. Förstår hur hon mår och hur många frågor man sitter o frågar sig själv hela tiden. För något svar får man iallafall inte hur mycket man än sitter o frågar. Gick igenom samma sak själv för snart 2 år sen då min barndomsvän hängde sig själv hemma hos sin mamma. Hemskt att alla man inte träffat på jätte länge träffades då för Anders skull - pga att någon dör.

Saknar Anders varje dag och någon gång varje dag kommer man på sig själv när man sitter o tänker på honom. Acceptera kommer man aldrig göra heller. Kommer ihåg härom veckan när Rickard kommer in i rummet (tror jag kollade på tv). Anders ringde förrut! Vem då Bärs?? utbrister jag. Neej men det är nog lite svårt gumman, min morbror Anders. Varför blir det så? jag förstår fortfarande inte än idag att han är död! DÖD!? Hur kan han inte leva längre??? Något som för mig alltid kommer vara någonting ofattbart.


Visst alla ska vi dö någon gång. Men att dö bara 23 år gammal tycker inte jag är en rättvis ålder trots att det var han själv som tog sitt eget liv.

Frågorna man ställer sig själv är oftast varför! och kunde man ha hindrat det på något vis? Troligtvis inte... Men Bärs, en plats i mitt hjärta kommer du alltid ha. Tills den dagen vi syns igen!!   


Så Pickan, du har all rätt i världen att må skit just nu!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards