MrsRan

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Ny header!

Av Madeleine - 14 mars 2010 18:28

Som ni kanske kan se   !

Ursäkta att jag inte varit inne och skrivit på ett tag men har inte direkt haft orken eller lusten heller för den delen. Mycket på tapeten just nu.

Jobbet har bara blivit till det sämre och ingen verkar ha den minsta arbetsglöden kvar överhuvudtaget. Så jag har bestämt mig, när jag varit med i a-kassa ett halvår och jag blir godkänd till att få ersättning säger jag upp mig! VAAA?!! haha jaa eller hur, det kan man ju undra men om sanningen ska fram så suger mitt jobb ganska så hårt och jag känner inte alls för att vara kvar där längre.

Har tänkt att hitta några småvik lite här och där bara så att jag kan hålla på med min dröm ännu mer! Just nu tatuerar jag bara på helgerna och det suger faktiskt också ganska så hårt för jag har många som står på tur och tiden är inte tillräcklig för att jag ska hinna med   .

Sen så småningom ska jag försöka hitta en bra studio där dom kan anta mig som lärling! Nu jävlar säger jag bara!!! Rickard sa till mig att om det inte känns rätt på ditt jobb varför ens vara kvar? och dom orden gjorde att jag verkligen bestämde mig. Till och med mamma och pappa vet hur mycket jag har kämpat och tvistat på det här jävla jobbet och stöttar mig i vad jag än väljer och göra och det värmer som fan!!

Helgerna går förbi snabbare än vanligt numera tycker jag. Söndag redan liksom! Men har ändå hunnit med att göra massvis   

Började på Empas sleeve igår, än inte klar på långa vägar och nej jag tog fan ingen bild på det!! Hennes sleeve består iallafall av en pinuppa, tärningar, flames, sydstatsflaggan och lite annat smått och gott som jag ska fortsätta rita dit nästa gång.

Idag fortsatte jag med Sandras sleeve bestående av blommor!

Bilden är tagen precis efter, och så här mycket pallade hon den här gången stackarn. Alla har vi olika smärttrösklar och det är någonting som bara måste respekteras. Mycket färgläggning och skuggning återstår!! 


Fortsättning följer.......... 


"SOL, SOL OCH UNDERBARA

 

SOL FORTSÄTT VÄRM OSS, DU HAR

 

VARIT SAKNAD!"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards