MrsRan

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Madeleine - 6 maj 2010 15:15

Och jag har semester.. Men jag njuter inte direkt! Åtta dagar var vad jag hade att ta ut och det e fan inte mycket pengar.. Så nu börjar jag bli lite smått desperat. Jag är inte den som ligger hemma och bara stirrar in i taket. Och som jag skrev tidigare så tatuerar man sig inte så mycket framåt sommaren eftersom tatueringarna inte får utsättas för sol de tre första veckorna. Och det som händer är att man står utan jobb. Men jag är ändå lugn, jag hittar ett vik någonstans om jag så måste. Men jag behöver egentligen inte för Rickard tjänar så pass bra att det täcker för oss båda. Men när man är van att få in två löner och löner som man kan betala räkningar för och sen njuta av resten av månaden. Neej jag vill ha mer, och det ska jag fixa, om jag så nu måste jobba på ICA! hahahhahaa..

Men då får jag pengar iallafall.


Och snart händer det! SWEDENROCKFESTIVAL 2010 är inför nedräkning!! Vi missa förra festivalen eftersom min bror bestämde sig för att gifta sig mitt under festivalveckan. Men det var lite tur i oturen för att det var tydligen världens skitväder nere i sölvesborg 2009.

Men det e ju klart, vi var ju inte där...  

Tänkte bjuda på lite härliga SRF bilder från gågna år!

  

Vi va på SRF 2006 också men dock inga bilder ifrån den festivalen.   

Nu är det bara 33 dagar kvar tills vi åker..

Hoppas mamma och pappa kan ta katterna!!!  

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards