MrsRan

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Madeleine - 7 maj 2010 21:30

Ja va fan, blir utgång idag iallafall.

Men men man lever ju bara en gång.. (tror jag iallafall)

Mamma vill att jag ska söka till idol!

Sa att jag inte vågar, rädd för att bli sågad... Vet att jag kan sjunga men det är inte det jag är rädd för..

Man är ju inte den smalaste primadonnan. Och media lär väl ha ett och annat och säga om det.

Så jag sa till mamma att jag kanske söker nästa år.

Juryn är bättre iallafall.. Men neeej..

HAHAHAHA.. Bra självförtroende?  Noooot..

Sorry mom, bli inte för besviken på mig! Löv yaa.


Ronnie hänger med till SRF i år!! Woho.. Och han är fett Pepp!! Heja P!!

Det ska nog bli en rocker av dig med ;)


Skåååål på er!  

Av Madeleine - 7 maj 2010 12:56

Nu har jag hållt på det för länge, mina boots har haft världens hål i undersulorna hur länge som helst! Men idag lämnade jag äntligen in dom! Och för 450 kr får jag ett par helt nya boots! AS nice, för jag har inte råd att köpa nya, kostar liksom 2000:-

Det har man inte råd med!!

Sen var jag förbi swedbank också, hämtade ut lite pengar som inte var helt fel! Fick tillbaka 1.300 för att jag hade betalt för mycket på nån räkning!

Its a happy day today!

Imorrn kommer sysslingen hit också, och får sin tatuering klar.

Nice nice!


32 dagar kvar!!!


  

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards