MrsRan

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Madeleine - 9 maj 2010 15:15

Min sysslings tatueringar äntligen klara   !!


Veckan som kommer har jag iallafall lite mera bokningar!

Och på tisdag ska jag hämta ut mina boots!! Läääääängtar som fan.

Babe jobbar bara tre dagar för det e röd dag och klämdag och hej o hå!

Så på fredag ska man in till radiohuset och kika lite på när H.E.A.T spelar.. Va längesen man såg dom nu. Så det ska bli kul =)

Sen får vi se vad som händer resten av veckan..

Men imorrn kommer Kiia igen och hjälper till lite här hemma med studion !

Superb. Har fått nytt skrivbord och bokhyllor, och så ska jag få hjälp med att få upp en hylla ovanför skrivbordet där jag kan ha alla mina färger.

Det går framåt!!


Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards