MrsRan

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Madeleine - 25 maj 2010 01:06

Jag är en såkallad solklar nattuggla! har inga problem att sitta enda uppe till gryningen. Sova älskar jag att göra såklart, fast det blir väl en kanske lite för lång sovmorgon varje dag. Fast så blir det när man sitter hemma och ruttnar. Förrutom när jag tatuerar såklart   ! Hela denna vecka är fullsmäckad med tatueringstider. Alla kommer nu på slutet av månaden då alla har pengar! hahaha.. 

Men har kanske ett litet tidsfördriv på G! då jag inte tatuerar kommer jag kanske att jobba som personlig assistent. Har en tjejkompis som tror hon kan fixa in mig!! Lovely! Men en så länge är jag hemma och ritar, städar och bara allmänt är någon slags hemmafru!

Detta har blivit gjort de senaste 24 timmarna.

  

Dennis och hans tjej Mia tatuerade jag igår, fick tyvärr inte tag i kameran och ta kort på Mia´s tatuering dock!? Aja dom är mina grannar så det ska nog inte va så svårt att trixa fram den vid ett senare tillfälle. Och Empas tatuering (rockabilly pinuppa) är äntligen klar!! Jävligt skojsigt att få göra klart den måste jag säga. Så nu slipper stackarn gå med något halvfärdigt i sommar!! hahaha..

Kommentera gärna vad ni tycker!! Alltid skoj.


Nepp, kanske dax att nanna kudden! Kommer ju kunder imorrn!!

NATTI NATTI!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards