MrsRan

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Sorg..

Av Madeleine - 3 augusti 2010 22:53

En vecka har det gått, precis idag!

Min älskade pappa försvann ifrån mig förra veckan, klockan 02.45 på natten.

Igår var vi på begravningsbyrån och bestämde allt kring hans begravning, fast pappa hade bestämt det mesta själv. Men det var skönt att prata igenom allting och hur allt skulle gå till och så.

Känner mig ändå stark, har fått så sjukt mycket stöd av Rickard och vänner runt omkring vilket jag är oehört tacksam över ♥

sen så kände jag mig faktiskt ganska så förbered på det som hände. Pappa och jag pratade så otroligt mycket den sista tiden om allting och han sa att jag inte skulle känna mig orolig, bara att han visste att jag fanns där gjorde allt.

Lite värre för min bror som lider något så fruktansvärt. Min älskade bror, du vet hur mycket pappa älskade dig!!

Hela familjen var iallafall samlade pappas sista timmar och vi fick alla ta vårat farväl till pappa. Tror jag sa att jag älskade honom minst 20 ggr och fick alltid samma svar tillbaka "dig". Han hade svårt att prata på slutet så "dig" betyder "och jag dig", som han alltid sa när jag sa jag älskar dig till honom.

Usch.. kan inte förstå att jag aldrig mer kommer att få träffa honom.. Inte förrän jag själv dör, så istället för hej då pappa säger jag hellre vi ses.. Vilket jag tror jag sa också precis innan han dog. Kändes bättre än hej då!


Begravningen sker den 13:e augusti, och det är väl då jag verkligen kommer förstå att han är borta..


Saknar dig farsan ♥

Vila i frid, så ses vi i Nagiala.



 
 
saran

saran

5 augusti 2010 10:25

tänker på dig!

http://saratrorhonvet.blogg.se

 
Ingen bild

Picka

7 augusti 2010 17:50

Jag kommer vara där nästa fredag och ge dig så många styrkekramar jag bara kan! Du & Jag Madde! Puss från lilla picka!

 
Anncha

Anncha

10 augusti 2010 22:57

Madde. Beklagar sorgen!
Jag förlorade en nära vän (Ante, om du minns honom) för två år sen sista september och smärtan försvinner aldrig, men man lär sig leva med den. Kan inte ens föreställa mig att det är ens pappa.
Tänker på dig!

http://anncharlotteforsell.blogspot.com

 
madde

madde

12 augusti 2010 22:53

Tack Anncha =)
Jo jag minns honom, förskräckligt när sådan händer.. Förlorade också en barndomsvän som stod mig otroligt nära för två år sen, så jag vet även hur det känns...
Men att förlora en pappa, är nog jobbigast.... speciellt eftersom vi stod varandra så nära...
kramis

http://www.madlawless.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards