MrsRan

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Madeleine - 29 september 2010 17:17

Hade lite tråkigt idag så jag passade på att prova mina nya ögonskuggor.

Ska försöka börja med att ha det som tema i min blogg. En gång i veckan får ni skåda en rolig sminkning. Ska ge mig in på dom mest kluriga, lustiga, snygga och diskreta sminkningarna som går. Hoppas ni vill följa detta   !

   

En annan grej jag ska prova på i min blogg är: Måndagslistan (går tydligen het nu kring bloggarna.), veckans WOW, månadens tatueringar samt min livshistoria.

Dax att styra upp lite här i bloggen!!!

Så nästa vecka börjar jag om lite från scratch! Nya ideér och kanske ny design?

Vi får se!!

Hoppas nån tog nytta av dagens sminkning   !!


Ciao  

Av Madeleine - 29 september 2010 12:18


OBS!

 

kan förekomma starka

 

 bilder!




For real??

 

jag blev helt chockad för jag har aldrig någonsin hört talas om att man kan ha två stycken. En där i Tyras show berättade att när hon fick reda på att hon hade två hål där nere (förutom analet) lät hon hennes man ta oskulden i den. Bli av med oskulden två gånger!!

Aj!!

Dessutom kan dessa kvinnor bli gravida två gånger om, eftersom dom också har två livmodrar.

 

 

Men det ja tyckerär konstigt att dessa kvinnor som var med i talkshowen inte vetat att dom haft det förrän i sen ålder.

Upptäcker man inte sånt tidigare? Jag vet att när jag var liten så var jag nyfiken och tittade på mig själv därnere med en spegel. Man var ju nyfiken!

Men sen undrar jag om inte deras föräldrar såg någonting när dom böt blöja på dom när dom var små? Allt finns ju där även fast man är liten?!


Oavsett så tycker jag det är häftigt, och männen till dessa kvinnor säger att sexet blir dubbelt så kul!

Hahaha ja det kan jag tänka mig  

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards