MrsRan

Alla inlägg under september 2010

Av Madeleine - 5 september 2010 15:52

Att berätta om våran sovrumsrenovering. Dessvärre så dog pappa under alltihop så har inte haft lusten att lägga ner energi på det. MEEEEN nu!

Allt är färdigt och det enda som saknas nu är nytt golv bara.

Va as jobbigt att spackla men ska det vara fint så ska det !!

Ljust och fint! Ett helt annat sovrum! Grundmålade 2 gånger.

och sen var det bara att vänta ett dygn innan vi kunde börja med det andra.

Fick låna en overhead av mamma (från hennes jobb) och sen var det bara att fylla i Eddie på väggen. Blev as coolt och vi är supernöjda med resultatet!

Under sommaren har vi även hunnit med att bygga en altan och köpt nya utemöbler, men bilder på det kommer vid ett senare tillfälle.


Helgen har bara varit lugn annars...

Goda middagar iallafall!

Blev faan godare än dom man får på restaurang.

Efter maten spelade vi ett parti TP! Jag vann ;)

Bruce tyckte det var kul att ligga i kartongen till spelet under tiden. Han fick knappt plats, men ligga i den ska han likförbannat ;) Korten när han sitter så fint är också under tiden vi spelade. Satt där och kollade på oss! hahaahaa...

Min knäppis!


              

Av Madeleine - 3 september 2010 13:24

  

Sandras arm nästan helt färdig. Bakgrund och lite annat smått och gott ska läggas till innan armen är helt fullbordad som sleeve!

En vän till mig så jobbet blir bara roligare när man kan sitta och snacka lite skit under timmarna man tatuerar =)

Har inte varit så duktig på att blogga nu när allt skit har hänt, som ni säkert hunnit läsa ändå!

Men jobba har jag lyckats komma igång med lite grann iallafall! Min fästmans tatuering med mustachen!! hahaha, måste vara den töntigaste hittills men ändå coool!! ;)

Stackars Malin kom till mig och behövde fullständig hjälp med hennes arm.

Hon hade gjort dom hos en annan tatooartist (om man nu ens vill kalla han för det?)

Stjärnor som placerats huller om buller och mitt i alltihop en fågel!!!???

Började med att förbättra stjärnorna med lite häftiga motiv inuti.

Sen efter yttligare några månader fortsatte vi med coverup över fågeln med snygga skuggningar som gjorde att fågeln hade skådat ljuset för en sista gång.

Kommentaren från Malin när allt var gjort: Detta ska bli min partyarm!! den ska faan alltid vara synlig !!   

  

Slutligen har vi Tero´s koifish! Han hade inga tatueringar från början och med tanke på hur lång tid det tar att göra en halv sleeve så tyckte jag ändå han var grymt duktig!! ;)

Jepp det var alla för denna gång! Men mer kommer det !!!


Annars idag så ska jag fortsätta töja mina öron några snäpp till, har inte så stort nu men när jag började töja hade jag 1.6 och töjde upp till 3.2 på en gång!! Stålöronkvinnan!! hahaha. Eller iallafall vad jag fick höra! =)

Se hur mycket jag klarar av denna gång!!


Bye bye for now! 

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards