MrsRan

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Madeleine - 26 oktober 2010 14:08

Denna satans huvudvärk som bara vägrar att släppa! Spänningshuvudvärk också då såklart, pga att jag säker gnisslat tänder inatt. Verkar göra det ganska mycket nu igen? Fick en satans bettskena som man ska ha när man sover, men den där jävla grejen samlar upp allt slem under natten så att det känns helt tort i munnen när man vaknar och som om en halv liter samlats i den när man tar ut den på morgonen!

Borde finnas ett enklare knep.


Imorgon är det 3 månader sen min pappa dog..   

Saknar han nått så förbannat och det märks att han är borta ju mer tiden går..

Svåraste kommer nog bli julafton och våra födelsedagar (fira dom samtidigt, jag den 16:e och pappa den 17:e jan).

Usch ja..


Älskar dig pappsen  ♥♥

  


Nepp nu måste jag sätta mig och skissa på lite jobb, kunder från och med imorrn o resten av veckan! Trots huvudvärken måste hjärnkontoret arbeta!



Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards