MrsRan

Alla inlägg under november 2010

Av Madeleine - 30 november 2010 15:24

Wow ALLTSÅ! Skapade klart hemsidan inatt och har redan haft 200 besökare !!

Har lite finjusteringar kvar att göra såsom musik och annat skoj man kan lägga dit!

Mer bilder på min studio och hur det ser ut när jag jobbar där kommer inom kort !!

Bloggen övergår till att handla om lite allt möjligt, och självklart mina arbeten!

Men nu kan man ju se alla arbeten på hemsidan så man slipper scrolla ner sig här !!


ROOOOCK n ROOOOLL!!!

Av Madeleine - 30 november 2010 02:06

NU är det så här mina vänner!!

Skaffat mig en RIKTIG hemsida för min tatueringar!

Ni som fått visitkort utav mig där min bloggadress står på och ni kanske blir besvikna på att ni inte hittar mina verk så lätt, rekommenderar JAG nu att ni går in på följande sida:






www.madzan.hemsida24.se


Av Madeleine - 29 november 2010 19:42

Jocke ville ha en färggladd döskalle på sin högra hand! Och färgglad döskalle med ett annat ord är CandySkull.

Man kan leka lite precis som man vill !

Superduper skoj och ideérna slutar aldrig att flöda.


Kommer att få ha både Jocke & Pigge som mina kandidater till en svår o utmanande tatuering som jag skall göra !

Varför jag valt dom två är för att dom har FAN ingen smärtgräns whats so ever!!

HAHAHAHA!

Älskar´t!

Fan måste fixa en hemsida åt mina tatueringar!!

Tips på en bra, billig och enkel plats??

SNÄLLA GE MIG!! behöver den nuuuuu!  

Av Madeleine - 27 november 2010 15:25

Hej hopp gummi .....!!

Ja som ni kanske har sett har jag inte haft lusten att blogga på den sista tiden! Vad det beror på? Allt möjligt! Känts jobbigt med allt den sista tiden, pappas bortgång har inneburit stor sorg och jag trodde inte att det skulle bli jobbigare med tiden. Vilket jag har haft HEELT fel om. Det blir bara värre...

Beslutsångest över mitt liv ligger också på listan! Vill hålla på med tatueringar såklart, men har på senaste tiden börjat få lite panik över att jag måste få en fast inkomst nu! Känns att man är fattig, men kanske är smällar man får ta inom denna branch innan man jobbar upp sig. Så velar om jag ska ge upp eller fortsätta!!

Självklart vill jag fortsätta, men vi börjar fundera på att skaffa barn och allt det där som tillkommer när man bildar familj! Då måste vi ju ha pengar!! Eller hur?!

Vill ha min lilla rockbebbe snart   hehehe..

Har börjats göra utredning på mig nu! (har svårigheter att bli gravid då jag har pco).

För er som undrar vad det är så har jag problem att släppa ifrån mig äggen! Behöver stimuleras!!! Aja kanske inte låter så logiskt när jag skriver det men vi vet mera nu hur vi ska gå vidare om vi ska få några kottar till världen!


Har lite tatueringar som gjorts!!

Vill ni se?

Dum fråga   !


Har inte fått så mycket jobb gjort den här perioden som jag har haft en svacka, men nu börjar jag smått röra mig tillbaka! Finns fler tatueringar kvar att visa men som inte är riktigt klara ännu !!


Förrutom tatueringar så älskar jag även att smink och hår!

Rickards brorsdöttrar fick smaka på en riktigt ball halloweensmikning i år!

         

Och detta mina vänner är gjort med ögonskuggor, eyeliner och läppstift!

Obs! Klicka på bilderna för att se dom i större utbud!!


Bye bye for now!  

Av Madeleine - 4 november 2010 22:37

FÖRLÅT att jag inte bloggat på ett tag, men nya förändringar kommer ske här!

Så tills dess får ni vänta ;)













På återseende!!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards