MrsRan

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

God fortsättning och välkommen 2011!

Av Madeleine - 2 januari 2011 21:18

Äntligen nytt år!

Kommer inte sakna året som var, hände alldeles för mycket skit det året!!

Detta år kommer vara MITT år!! Känner det ända ner i tårna!!

Vad diggar ni det nya utseendet av min blogg då?? Är supernöjd!!!

 

Vad händer 2011 då??

Jo massor!!!!

 

*Mitt nyårslöfte sätter in sig imorgon ~viktminskning minst 15 kilo.

*Sluta röka

*Börja nytt jobb den 11:e januari

*Planering inför det stundade bröllopet!

*SwedenRockFestival, mayby om pengarna räcker till.

*Iron Maiden konsert nere i Göteborg!

*Vi gifter oss den 23:e juli!!!!

 

Fan asså can´t wait! Ska bli så satans härligt att äntligen få bli din fru Rickard!!

hihihihi..

Året som var kanske inte har dom mest minnesfullaste dagarna men året slutade åtminstone med ett stort jävla BOOOOOM!

Århundradets roligaste fest! Tack återigen alla som var med och delade den med oss! Utan er hade det inte blivit så här bra ;)

 

Vill ni se bildbevis?

Here it is:

  

Skulle varit fler bilder men denna sida är inte på min "SIDA" ikväll.

*trumvirvel åt den roliga ordvitsen*

hahahaha.

Humor? Svar JAAAA!!

 

Med detta önskar jag som sagt alla en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Och grattis till farfar som skulle blivit 83 år gammal idag. Hoppas ni firar ordentligt där ni befinner er nu, du och pappa ♥

 

Näpp nu blir det en promenix med den finaste lilla hunden Bella som jag sitter hundvakt åt för den tredje veckan i rad ;)

På torsdag kommer katterna hem igen efter en månad!!!! Mina missar!! Saknar dom som faaaan ♥

 

Har en omröstning jag måste avsluta, så här bidde resultatet:

Vem är världens bästa hårdrockssångare genom tiderna?
Ozzy Osbourne - Black Sabbath  
  33.3 %
Bruce Dickinsson - Iron Maiden  
  16.7 %
Vince Neil - Mötley Crüe  
  0 %
Robert Halford - Judas Priest  
  5.6 %
Joe Elliot - Def Leppard  
  11.1 %
Freddy Mercury - Queen  
  22.2 %
Tobias Sammet - Edguy  
  0 %
Axl Rose - Guns N Roses  
  11.1 %

Totalt har 18 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-09-16 15:17

 

Hmmm.. Flest röster fick Ozzy Osbourne!

Han är grym, men då har ni inte lyssnat tillräckligt bra på Freddy Mercury som hade en röst som inte går att mättas på denna jord!! hahaha.

Men han kom tvåa på min lista ;) Lite kul o se vad folk tycker!

GRATTIS OZZY TILL VINSTEN ^^

 

 

 

XOXO// Madde

 
 
fridde

fridde

4 januari 2011 09:05

Men hur i all sin dar kommer det sig att ingen röstat på Vince???

http://fridde.bloggplatsen.se

Madeleine

4 januari 2011 17:14

Jadu, fattar faktiskt inte det jag heller!? hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards