MrsRan

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Jag bara skrattar!

Av Madeleine - 4 januari 2011 00:15

Startade en ny omröstning för 2 dagar sen på vad folk tycker om min design jag har på bloggen. Hittills har jag fått 60% på att folk tycker den är ful och 40% som tycker den är fin. Man bugar och bockar!

 

Känner en viss avundsjuka från dom där 60% som röstade på att den var ful, för jag menar helt ärligt att man skriver dit ful är ju just för att se hur många som är JUST avundsjuka.

Iallafall så som jag ser det, I am who I am take it or leave it.

Är det detta som folk associerar som internetmobbning när man egentligen bara lagt ner sin själ och omtanke till att göra nått som man trivs med på sin blogg?

 

Hahahaha aaaajaaa! Vi får se vart omröstningen slutar i slutet av månaden ^^

Folk får tycka vad dom vill, tycker det är tråkigt bara att man blir dömd utan att folk ens känner en.

ÖVER TILL ANNAT!

 

Har folk sett Sherlock Holmes förresten??

Gör det , helt jävla underbar film!! Sen också för att den snyggaste och duktigaste skådespelaren har huvudrollen i den filmen. Loooove him !!

   Muuuuuummma!!

 

Det är något så mystiskt och snyggt med den där mannen Robert Downey JR att man blir alldeles knäsvag!

Alla filmer han är med i älskar jag!! hahaa nedå, det är inte sant MEEN han är alltid lika vacker att kolla på oavsett handling i filmen.

Jag har min Robert och min fästman har sin favoritskådis Steve Martin! hahaha.

Förrutom Sherlock Holmes kollade vi även på en annan film ikväll (eller ja igår klockan är över tolv).

ALI ~ Muhammad Ali för att prata klarspråk.

  

 

Också en bra film, liiiite långsökt kanske men Will Smith gör en bra prestation och han har även fångat in pratet som Ali hade. Will är också en av mina favoritskådisar, han kan fan allt!

 

Topp 3 skådisar:

Robert Downey JR

Will Smith

Tom Hanks

 

Männen som bara kan GÖRA det!! Dom äger!

Imorgon (idag) så blir det till att tatuera igen, har gått ett tag nu sen sist.

Ska bli roligt, vilket också påminde mig om att jag måste städa o rensa lite inne i studion. Allt ligger ju för fan nerpackat =/

 

Yes blir ett projekt att gräva i det med!

Bjuder på en liten seriestripp innan jag stänger ögonlocken =)

 

ELVIS ~IS THE SHIT!

 

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHA!

Humor på hög nivå!

 

 

 

           xoxo/Madde

 
 
Ingen bild

hej

4 januari 2011 01:28

om du inte vill bli dömd så kanske du inte ska fråga? =)

Madeleine

4 januari 2011 17:13

Då kanske du kan svara mig på vad som gör att den är ful?
Klart att man fattar att det är en Kuggfråga!
Någonstans i den såkallade mänskligheten ska det väl finnas någon slags vänlighet!
För om nu bloggen är så ful så kan ju folk ta och skriva varför den är det! Annars ser jag det bara som ren avundsjuka!

 
kusin elin

kusin elin

4 januari 2011 10:24

haha elvis äger!!! garva ihjäl mig! =)

http://urelinssynvinkel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards