MrsRan

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Snart är det helg!

Av Madeleine - 27 januari 2011 22:24

En enda jobbdag kvar bara! Och det blir en planeringsdag hela dagen lång!

Efter planeringen ska alla vi kollegor äta lite middag tillsammans o ta oss ett glas vin eller två ^^.

Kul när man trivs på jobbet ♥

 

På lördag var det tänkt att vi skulle åkt till BRÖLLOPSMÄSSAN meeen det blir asa krångligt att ta sig dit, så vi tänkte Njaa om den saken!

Så det uteblir, men planeringen är i full gång och när mamma äntligen kommer hem från Thailand ska vi planera PÅ ALLVAR! Alla blivande brudar behöver sin mamma som smakråd! hehe.

Men på lördag åker vi iallafall hem till min syssling Ronnie och hans fru och äter lite middag, samt kollar läget på hur dom bor! Plus att jag får träffa BELLA igen, söööötis hund ♥

Jag är mån om min släkt och nu på senare tid har man börjat hänga med dom flesta igen, fast inte alla dock! har ju för fan över 100 sysslingar och alla hinner man ju inte med att passa upp! haha. Ca, 11 som jag har kontakt med nu och vet om mer eller mindre!

Har börjat komma igång bättre med släktforskningen nu så det ska bli intressant o se vad siffran verkligen stannar på !

 

Ni som sett att min "bror" börjat blogga kan nu gå in och läsa nästa blogginlägg som skrivits! Jag hjälper honom med att skriva och han berättar i högsta hugg medans fingrarna bara brinner på tangentbordet! haha, men det är INTRESSANT historia att läsa om! Jag får nästan gå tillbaka in och läsa om efteråt vad vi skrivit för det e knappt så att man hänger med!

www.herecomesthetrouble.bloggplatsen.se

 

Nu! Time to sleep.

Gooodnight xoxo// Madde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10


Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa! Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning! Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards