MrsRan

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Madeleine - 15 februari 2011 20:37

Hello!

Jobbat som ett as och inte pallat uppdatera mig här på ett tag. Men det får ni ta !

Skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas sjukskrivning! Men än skrovlar det i lungorna och jag låter som en storrökare med aggressiv cancer när jag kommer tillbaka efter rastpromnaderna! Borde egentligen hålla mig några dagar till med att promenera så att lungorna blir riktigt bra efter förkylningen, meeen jag vill se framsteg! MERA MERA MERA!

Vägning igen på onsdag ~ Nervös ~ + mätning! Ser mest fram imot mätningen, där händer det mest grejer!

 

Inbjudningskorten har kommit nu! Skit kul och se dom + att dom blev JÄVLIGT bra!

Rickard digga dom också ^^

Haha kan knappt förstå att vi ska gifta oss snart?! Håller redan på och övar på min nya autograf! Sweeeet.

Nån gång denna vecka ska jag skriva in mig på körskolan också! Efter att ha pratat med S idag så blev jag ännu mer beslutsam! Hon körde några veckor bara och allt som allt gick hennes körkort på 9000 kr! KAN HON, KAN JAG! Då både hon och jag har körvanan sen innan! Soft att kunna köra bil ner till SRF i år! Det skulle fan inte sitta fel alltså   !

 

Nu blir det nog sängen och en bra bok! Jobb 8.45 ~ 16.45 imorrn!

Gooodnight!


Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards