MrsRan

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Madeleine - 21 mars 2011 20:14

Över att man återigen misslyckats totalt med att försöka hålla någon slags jämn balans med detta som kallas för bloggande.

Kommit in i en svacka igen och har absolut ingen tanke på att sätta mig framför dumburken för att lägga in några inlägg om mitt liv!

Inget speciellt som JAG iallafall tycker är speciellt äggande att skriva om just nu!

HAHAA jooodå!

Bara en alldels för trött Madde som kommer hem från jobbet som ska skötas, tatueringar som ska göras och planering inför bröllop som gör att jag inte pallar.


MEN!


Tränar rikligt numera, och försöker tänka på kosten som mycket det går. La ner viktväktarna på internääätet eftersom man hela tiden skulle uppdatera! Kunde gå dagar som man inte gjorde det, så det slutade med att man hade världens samvete istället!

Så neej, sket i den gubben!

Har hållt kvar mig på dom förlorade kilorna iallafall och tänker nu att riklig träning och mera promenader ju varmare och ljusare det blir istället är en bättre framtidsskådning för mig! Mickan och jag kommer nu även igång med Zumba 3 ggr i veckan från och med imorgon !

Så nu har vi 3 veckor på oss ungefär innan vi åker på brudklänningsjakt! Zumban fortsätter vi ju med såklart efter det ^^

Kan dock bli att klänningen blir för stor, men det är lättare att sy in en klänning än tvärtom. - för det går ju typ ändå inte! haha

Inbjudningskorten är också utskickade nu, och det senaste som kommer ske på planeringslistan är att ringa skatteverket och be om att få en hindersprövning. Den gäller i 4 månader så man får inte skaffa den för tidigt iallafall så det är inte en sån stor brådska !


Jepps. Så ligger det till för tillfället!

Hej hej!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards