MrsRan

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 21 april 2011 14:38

Nämen hallå!! Det var fan inte igår jag tågade in hit på bloggen och skrev en rad. Har varit alltför upptagen för att hinna med att sätta mig framför dumburken!! Jobbat, jobbat, tränat, tränat varje daaag!! Det håller på och sker ändringar med min kropp! Och jag är fan duktig! Ända jag syndar med är att äta en och annan god matbit någon gång ibland (inte PIZZA) och alkohol såklart! Allt ska ju fan inte behöva vara förbjudet!! Eller hur ?!

Denna vecka har jag tränat 3 dagar i rad, zumba + styrketräning! Känns i både mage, ben och armar! Men det är det värt!! Inför det stundade bröllopet ska jag vara vacker och inte någon fet val gående till altaret =)

Min blivande man tränar han med + äter LCHF så vi kämpar med andra ord!!


Plockade fram utemöblerna igår så nu kan man äntligen sätta sig ute i sitt "fjärde rum" som man tyvärr bara har en gång om året =( Altanen byggde vi förra året, men redan imorrn ska jag få se min älskade hunk strussa runt här i snickarbrallor igen för att den behöver byggas ut lite ^^ Grrrrr, jag blir alldeles svettig jag bara tänker på det !!!


Och en vecka har jag återstående på FSK BMA (slå upp om ni inte kan förkortningar)! Kommer sakna gummorna och gubbarna där, plus alla barnen såklart! Men istället öppnas tatueringsstudion igen, vilket jag vet har varit efterlängtat! Och med den även hemsidan!! Så ni som undrat och frågat så om 2 veckor KÖÖÖÖÖR vi på´tt igen!!


Nepp nu ska jag luta mig tillbaka i min solstol och njuta av min kalla redbull jägermeizter =) MMMMMMMM!!



 

Hejpa!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards