MrsRan

Alla inlägg under maj 2011

Av Madeleine - 23 maj 2011 22:05

MEN! kan ta ett tag innan mitt domännamn har installerats! Så idag kanske man inte kan komma in på hemsidan men eventuellt imorgon! Annars blir jag AAARG! betalat pengar för ett helt år så skulle inte bli så lycklig om man inte ens kan komma in på den.


HEMSIDAN: Ni som följt min blogg vet att jag tatuerar, och det kanske inte alltid är så lätt att hitta alla mina tatueringar jag gjort här på bloggen! SÅ: därför har jag skapat denna hemsida som folk kan gå in och titta på! Alla mina senaste verk kommer samlas där och det finns även en kontaktsida för den som vill få tag i mig =)


Gå in och kika: www.madzan.se

OBS! den kanske inte går att gå in på just nu men försök gärna imorgon =)


Nu är det dags för sängen! GODNATT!

Av Madeleine - 22 maj 2011 18:07

Men JAG ska nog vara väldigt tacksam över att vi fick den här lugna helgen tillsammans! För det är inte långt kvar nu till sommarens alla händelser =)

Först på stapeln har vi SWEDENROCK!!!!! Yeaaaah! Och under den veckan håller man sig inte så nykter utan man går mest som i en dvala hela festivalen! Men finns inget najsigare än bra musik, härliga människor, ölpicknick i sjön och tält! I slutet av veckan kanske doften av urin som spridit sig längs alla buskar och träd gör att man får någon slags hemlängtan, fast det hör ju till ^^.


Efter Swedenrock är det dax för IRON MAIDEN OCH BIG 4 nere i GÖTEBORG! 3 dagars "festival" kan man säga. Ska bli sketa skoj!! Och sen efter det är det dax för THE WEDDING!! Och det är det jag ser mest fram i mot såklart =)

Men nu kommer fasan!! Vad kommer mina KÄRA vänner hitta på för bus mot mig?? =/ Värsta är ju att man inte vet NÄÄÄÄÄR!! Det gör mig GAAALEN!!

Pleeeeaaazze be nice girls ;)

Vet iallafall när GUBBEN min svensexa är !! Mohahahaahahaha!!


Så ja som sagt var, detta mina vänner har varit en lugn och skön helg och jag antar att den kommer vara den sista på bra läääänge..

Så vi ses i DIMMAN! (Antar jag :P)

Av Madeleine - 19 maj 2011 15:36

Sägs det!! Jaha yttligare nån fåntratt som kommer med sina spekulationer om att jorden nu PLÖTSLIGT SKA GÅ UNDER!! Denna gången är det enligt BIBELN. "Han" menar på att det är exakt 7000 år sen som Noah fick i uppgift att bygga en ark på sju dagar för att rädda alla djuren från syndafloden och att GUD sen hade sagt att: På det 7000 året skall världen förintas och allt liv som någonsin fröjdats på denna jord skall dö!

Jaa oo ja! Nu sitter dom där dessa kristna och ber till GUD att just dom ska släppas in av sankta PER! Det dumma är att det finns folk som tror för hårt på detta och tar livet av sig i förtid för att slippa se "allt elände". 1994, 2003 och 2008 var också år då JORDEN skulle gått under. När den inte gjorde det och man ifrågasatte dom som spridit dessa rykten, menade dom på att dom hade gjort en felberäkning!


Min tankeställning till detta:

Vem skrev bibeln? - Jo det var nån munk för tusentals år sedan. För har bevis hittats på att Jesus och GUD ens existerat??

Var han GUD? - Hahaha sitter inte han i himmelriket!?

Vart har han fått för sig om att just detta datumet skall vara det rätta?

- En fråga dom flesta nog ställer sig.


Jag är döpt och född till den kristna tron, vilket dom flesta i Sverige nog är.

Ju mer man växt upp så har man fått sina egna uppfattningar om saker och ting. Har faktiskt aldrig trott på någon GUD och min familj gick defenitivt inte i någon kyrka på söndagar.Men jag kan tycka att det är fint att tro på någonting för annars kan man känna sig alldeles tom. Och jag menar tanken är ju fin när man tror på att ett liv efter döden och inte bara ett becksvart mörker. Jag hoppas på att det inte bara blir svart, och som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag varit med om och sett en hel del som gjort att jag starkt börjat tvivla. MEN det jag skulle komma fram till är att TRON inte behöver bli överdriven och att hela ens liv ska vara att lägga hela sin själ i det!

Nej, jag lever nu och här och finns det ingen morgondag så hoppas jag att jag kommer må bra med alla dom jag älskar på andra sidan!


SÅ till alla där ute! Vi hörs och syns på SÖNDAG =)

Av Madeleine - 18 maj 2011 21:05

Nämen tjenixen!

Kuligt det här med nya typsnitt. Då var man ju bara tvungen att göra en ny header så att det känns ännu fräschare här inne på bloggen, som jag inte lagt ner så mycket tid på!

Och som rubriken så fint säger så tatuerar jag nu igen på heltid och finns goda chanser att jag eventuellt snart börjar jobba i en studio nära dig =)

Hahaha man vet aldrig! Har lite nya verk jag skulle vilja dela med mig med er!


Sara ville hylla sina barn med en fin tatuering!

 

Likaså ville min Kusin Ida göra =)

 

Ida´s man ville hylla sin fru!

 

Vissa har gått till en alldeles för dålig tatuerare...

 

Tur att en annan kan fixa det snyggare då =) "OBS" ärret ska fyllas i vid ett senare tillfälle, han väntar på skadeståndspengar först från olyckan..

 

Pigges asiatiska ben!

 

Close up :P

 

Tjusigt värre =)

 

Senaste nykomlingen på min blivande mans arm   

 


Och fler kommer det bli! Detta var bara litet utbud på allt jag åstakommit på dom senaste veckorna! Ska se till att starta upp min hemsida igen så kan ni få kika på ännu fler bilder =)


Och viktnedgången går bra!! Har förlorat 3 storlekar och min underkjol till brudklänningen har redan blivit för stor! OCH det är ca 2 månader kvar till bröllopet!! Jag kommer försvinna!! HAHAHAHA!

Har en före och efter bild att visa på mig, skäms över hur jag faktiskt sett ut! SO BE KIND!!


FÖRE!

       

EFTER!

 

Fy fan vilken hemsk bild på mig, den översta! Och jag kan HELT ärligt säga att sådana bilder brukar total raderas annars, men eftersom jag visste att jag skulle börja min viktminskning så har den sparats!

Men världen känns mycket lättare under mina fötter och varje morgon innan frukost går jag en timmes promenad! =)


FIN TILL BRÖLLOPET, FIN TILL BRÖLLOPET!! Det enda som ekar i mitt huvud just nu !!


Men snart står vi där min älskade och jag kan knappt vänta på att få bli din fru!!

♥♥♥

 


Nu ropar kudden på mig där nere så dax att avsluta!

Imorgon kommer brorsan hit på en heldag tillsammans med mig!! PROMENAD och mycket snack efter att vi inte setts på typ ett halvår! HAN HAR OCKSÅ FÖRLORAT EN DEL VIKT, NÄRMARE BESTÄMT 22 KILO!!


Im update! GODNATT ♥

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards