MrsRan

Alla inlägg under juli 2011

Av Madeleine - 17 juli 2011 16:16

Herregud 6 dagar kvar och man fattar fortfarande ingenting!!


Magkänslan inför möhippan var rätt =) Klockan 7.30 i fredagsmorse tutade och skreks det utanför våran ytterdörr! PAAANIKEN satte in!! Fatta först ingenting och trodde att det var min väckarklocka som skräna utav bara helvete! Tills jag hörde MÖHIPPA!!!

Upp och hoppa och på med lite smink och käka lite god frukost med massa jordgubbar =) Och självklart var champangen framme och gjorde sitt !

Efter frukosten fick jag hoppa i en hula hula kjol med matchande hula hula BH. Runt halsen satt ett fint hawaiihalsband (jätte duktigt kämpat med dom Mickan), även resten av gänget hade sådana halsband på sig så att man såg att dom hörde till! Sen kom en stor skylt som hängdes runt min hals ! Alla uppdrag o lite annat smått o gott stod ju på den ^^

Utanför dörren regnade det lite smått och lite deppiga miner över det, för man vill ju ändå att det ska vara fint ;) HAHAHA! men det blev kanonväder runt 12 tiden så det vart ju fint trots allt =)

Mitt första uppdrag var att plocka blommor som sen skulle säljas på tåget! Hitta jätte fina blommor faktiskt!!

På tåget var det dags att börja sälja lite kramar och pussar, och en och annan sång!

Gick skitbra där och lyckades nog få ihop lite mer än 200 spänn där =) Yääääy!

Väl ute på stan fortsatte uppdragen! Skulle lyckas fota mig själv med massa grejer som tjejerna kommit på.

Några av dom var:

fota mig själv med ett paraply

en gravid

en med långt hår

en snygg tjej

en snygg kille

en med tatueringar

en med rosa skor

en hårdrockare

m.m Lyckades ganska bra på dom, men tror nog halva listan var kvar efter dagens slut! MAN hinner ju inte med allt, hur mycket man än vill =)

Dansa skulle jag göra också! Mitt på plattan var det bara att sätta igång under människors skratt och pekningar! hahaha! Bjööööd på det som fan!

Tror vi sprang på massa väktare och frågade om jag fick bli fotad med någon av dom, men alla sa blankt nej och menade på att det var deras policy! ÄH! skit på er!!

Kan man inte bjuda till lite åtminstone?

Efter lite dans och så satte vi oss och käka lite lunch med en jävlas massa fåglar flygandes runt omkring! Emma vart lite rädd, stackarn :P

Hitta lite fler personer att fråga om att få bli fotad med! Hittade ett par som varit gifta i mer än 30 år, närmare bestämt 33 år !! Wohooo lyckan total! och jag fick mitt foto med dom också minsann =) hehehe!

Efter att vi varit typ överallt satte vi oss till slut på en pub nere vid hamnen, drack lite mer där innan jag fick en ögonbindel över ögonen! SHIT vad ska hända nu, kommer jag ihåg att jag tänkte?!

In på en båt kände jag och började genast må lite illa (fruktansvärt åksjuk) tur det så fanns det tabletter! Iallafall vi hade stigit på räkbåten som åker runt en mysig rutt längs skärgården. Käka och dansa hela kvällen lång till trubadurernas härliga musik. Mot slutet blev även jag uppbjuden att sjunga en låt med dom! Wooohoo =) Gick faktiskt skitbra !

Tråkiga på hela möhippan var nog Sissis öga! Min kusin Elin råkade gå imot henne med ciggen i högsta hugg och hon brände sig ganska oturligt! MEN hon mår bra och hon slapp att ha en sjörövarlapp iallafall =)

Efter båten lagt till satte vi oss dom sista som var kvar på kajen en stund o drack lite avslutningsdrinkar innan vi till slut åkte hem !

Underbar möhippa med dom bästaste av dom bästa!! TAAAACK mamma, min moster, Elin, Emma, Sissi och Mikaela för en oförglömlig dag =)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Bilder:


  

  

  


Och detta är bara lite bilder av alla som togs! Har själv inte sett dom bilderna så det lär säkert bli en suprise på bröllopet =)


Av Madeleine - 12 juli 2011 14:45

Tills klockorna ringer och jag och Rickard tar steget till att bli man och hustru!!

Det börjar kännas i varenda kroppsdel nu kan jag säga!! =) Men jag är så lycklig och förväntansfull så att man längtar nästan halvt ihjäl sig!!! ^^

Min älsklings svensexa blev en hit och nu sitter man som på nålar in för sin egna möhippa, om det nu blir någon! Men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag faktiskt har mina aningar ^^)


Lite pics från Rickards svensexa:


  


  

Vill ni se större är det bara att klicka på kollaget !

JAPP snyggingen himself ♥


Bye..

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards