MrsRan

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Make up tutorial!

Av Madeleine - 18 december 2011 15:10

Äntligen har jag fått lära mig att redigera och klippa!

Den blev en lten video där jag visar på en modell (Min syssling Elin ställde upp) hur jag lägger på en sminkning!

Började med en liten dramatisk sminkning, för att det är ju så förbaskat kul!!


Men så här bidde den första iallafall!


Elins resultat:


 



Hoppas ni hörde bra och förstod bra =)

Nästa video kommer att vara mer visande, mindre prat med andra ord!

Älskar snabbspolningen, annars somnar man om man ska hinna se allt!! =) HAHAHA.


Nästa video kommer antagligen ske ikväll och eventuellt att den dyker upp på bloggen ikväll, annars får ni hålla ögonen öppna tills den dyker upp =)


//M


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt. Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt. Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Ja...

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba! Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader! Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader. Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;) Första 10 veckorna som man blir utbil...

Av Madeleine - 22 december 2011 05:40

Fast jag har ju då inte gått och lagt mig än.. Ska försöka hålla mig vaken så länge det går, och hittills har jag varit uppe snart 14 timmar! Jaa, jag vaknade inte förrän 16.00 igår! För jag lyckades inte somna förrän sju igår morse... Så maken gic...

Av Madeleine - 18 december 2011 21:45

Fick ryck att göra en makeup video till ;) Denna gången på mig själv!!   Hoppas ni uppskattar det ^^)   ...

Av Madeleine - 8 december 2011 13:53

Allt går enligt planerna och snart börjar jag mitt nya liv med att vända på steken helt och börja en helt ny karriär! Känns lite nervöst, och jag kommer garanterat inte kunna sova natten innan kursstart! Ni vet hur det är när man jobbar och man k...

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards