MrsRan

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 16 mars 2012 15:10

Tjaba!

Var ju ett tag sen man klampa in här och skrev några rader!

Har fan inte haft tiden till att sitta ner och skriva ett par rader.

Utbildningen går bra, gått tio veckor och har nu ca 8 veckor kvar ;)

Första 10 veckorna som man blir utbildad till makeup artsit är förbi och slutprovet där gjorde mig färdigbakad makeup artist!

Och egentligen skulle det ha slutat där men min rektor på skolan tyckte att jag kastade bort min talang och inte fortsatte.

Så jaaa så fick det bli, så nu håller jag på och utbildar mig till MASTER MAKEUP ARTIST istället.


Btw?! Är det någon annan som har problem att ladda upp sina bilder?

Vore ju kul om man fick skryta lite mer sina verk!! =(


Kanske blir till att öppna en ny blogg på bloggplatsen iallafall?? För detta har hållt i sig några månader nu!!

fan!




Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards