MrsRan

Alla inlägg under juni 2012

Av Madeleine - 4 juni 2012 15:23

Varför du nu valt denna vägen att vandra är för mig oförståeligt.

Du var en av mina bästa vänner och att du väljer "han" före mig är också oförståeligt.

Blev arg på ditt beslut i lördags och den argheten har nu mer gått över till besvikelse... Jag älskar dig och jag bryr mig bara om dig! "han" du är med är inte snäll och du är värd någon så mycket bättre.

Varför förstår du inte det? ska jag behöva ha en klump i magen igen? Jag kommer säkert aldrig att förstå men jag hoppas du förstår att jag inte heller kommer att acceptera ditt beslut! De orden han sa och dom flera andra meningarna han sagt är inte OK! Men detta har "han" lyckats manipulera ut ur din hjärna och för att citera dig - det var ju så längesen. Nej det var det inte, ett halvår sen dom orden är inte längesen. Du har själv sagt att det inte är bra och att du ibland inte kan förstå själv varför du är med honom. Ska man fortsätta vara i en sådan relation om det inte känns bra? Ska man utsätta sig själv för en sådan grej bara för att "han" kan vara snäll o duktig på att diska?! Hör du inte hur patetiskt det låter???

Dina vänner sitter till och med och säger till dig att "han" inte är bra för dig.

Och jag har känt sen första början du blev tillsammans med honom att "han" inte kändes rätt.

Jag har alltid fått lära mig att gå efter min magkänsla och det är precis vad jag gör. Snälla gör dig den tjänsten också och gör slut nu när du kan! Det kommer bara att göra dig gott.

Jag vill inte leva ett liv utan dig i min närhet! Jag kommer inte att klara av att inte ha någon helt plötsligt.


Skulle min man säga en sådan sak om mig till dig och du berättar detta till mig så hade jag inte tvekat på att tro mer på dig. Du har funnits i mitt liv längre!! Varför kan inte du se det på samma sätt?

Tror du inte att han kommer att fortsätta sprida lögner om dig?

Vill du fortsätta bli verbalt misshandlad? Vad fan är det som händer??

Jag står här helt oförstående och vilse! Snälla bryt upp och släpp dig fri, sök hjälp och bli hel!

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN !!!

Jag har gråtit mig till sömns de senaste dagarna. Jag har haft mardrömmar om mannen du är med. Jag har tänkt på min framid och hur den skulle se ut utan dig. Jag känner mig maktlös och rädd för att inte få ha dig som min bästa vän.


Mamma, jag saknar dig!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards