MrsRan

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Madeleine - 18 mars 2010 16:07

och väntar på att Mickan ska sluta så vi kan gå ner och äta! Jag slutade 15.45 idag så nu ska vi sitta här och ruttna tills föräldramötet börjar! Kul att jobba i Sollentuna när man bor i Väsby! *ironi*

Skulle man åka hem är det bara vända om direkt när man kommer hem så det är ju inte någon idé!

Snart är det helg iallafall och då blir det att äta middag ute med mina föräldrar på lördag och sen sjunga lite karaoke med morsan för jag köpte en karaokemaskin till henne i födelsedagspresent. Nu har jag fått hem lite roliga karaokeskivor också så vi har ju en del att välja imellan!

Mamma: - Se till att det finns Michealangelo med bara så e jag nöjd!!!

Jadå mamma du ska få din älskade Björn Skifs!

Vad e det med den äldre generationen och Björn Skifs? Rickards mamma älskar också honom! och dom är ju jämngamla också dessutom, vilket man får höra jämt! hahaa..


Nu kom Mickan!!

TJING TJING!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards