MrsRan

Alla inlägg under juni 2011

Av Madeleine - 27 juni 2011 22:34

Var med i min väns vlog idag! Hade jag varit lika duktig som han på och redigera och skit så hade jag nog också passat på och göra en =) MEN nej jag kan ingenting om sånt!!

Men vara med och gästa i en är alltid trevligt ^^


ENJOY!


Denna lilla roliga pratstund hade vi efter att vi varit duktiga och simmat i 1 timme =)



Av Madeleine - 13 juni 2011 17:07

Hallå hallå!

Äntligen är man hemma igen =) Men kul har vi haft det iallafall.. En av dom roligaste gångerna absolut! Denna gången skippade vi griscampingen också "FESTIVALCAMPINGEN". Bodde på båtcampingen istället, precis bakom festivalstage.

Bästa med festivaler är att man åker hem med fler vänner än man hade innan! =) Supernajs faktiskt!!


Väl hemma igen så har jag nog aldrig känt med så utmattad någonsin!!! Sov ändå i bilen då på väg hem, och sen yttligare 6 timmar hemma. Vaknade vid 15 tiden och fortfarande jätte trött! Aldrig känt på sådan trötthet förrut!? Nästan så att man börja undra om man fått någon sömn överhuvudtaget!!! HAHAHA. Inge bättre idag när man vakna. Feber och dunderförkylning på G! Usch, knaprat piller hela dagen så jag förhoppningsvis slipper skiten!!


Snart är mamma här med katterna =) Saknat mina pälsisar något fruktansvärt, så det ska bli jätte mysigt att få se och krama dom igen!!


Kort update, men är inte riktigt klar i huvudet för att formulera mig fullständigt idag =/

Så See yaa all!

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards