MrsRan

Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine - 14 november 2011 16:54

Ska försöka mig på att skriva några rader trots min stukande hand!

Har ju börjat spela hanboll igen, vilket är SKIT KUL !! meeeen matchen i lördags blev kort för min del då

jag lyckades hamna med hela min vikt på min stackars hand! Hörde ett KNAAAAK i lillfingret och trodde först att jag hade lyckats bryta skiten.

Har dock inte varit hos läkaren för en inspektion, för jag pallar inte sitta i ett väntrum 20 timmar för en liten skit röntgen som kanske inte visar ett skit!

Kan ju röra fingret iallafall så blir det inte bättre får jag släpa mig till läkaren och kolla upp den trots allt! =/


Just det, glömt och berätta!! =)))

KOM IN PÅ MAKE UP SKOLAN!!! börjar den 9:e januari !!! Livet går enligt planerna iallafall ;) SÅ köket, du får vänta med att bli fixad ett tag till!!


Igår var det ju fars dag och alla ni som fortfarande har era fäder kvar, ge dom en stor kram och säg hur mycket ni älskar dom. För det e vad jag hade velat ge min pappa igår, om jag kunde! =(

Istället tände jag ett ljus vid min pappas porträtt jag har ute på tomten!

Sådana dagar som är tillgängliga till dom som gått bort som är jobbigast. Fast skulle ljuga om jag inte sa att jag tänker på honom varje minut... Usch vad jag saknar min paps ♥




Älskar dig ♥♥ 

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Skapa flashcards