MrsRan

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Madeleine - 4 maj 2010 16:17

Idag har det stått härliga till. Rensat ur förrådet på tomten och får det förhoppningsvis bortbockserat på fredag. Sen har jag och Kiia kämpat med att få ner bokhyllan i studion då två mindre ska in dit. Den förra tog alldeles för stor plats och jag fick ingen space.

Tack för hjälpen idag Kiia. -Min offeciella assistent.

Sen satt vi och hjälptes åt med folks bokningar till en tatuering hos mig. Märks att det snart börjar bli sommar för inte lika tjockt med tider som annars.

Men jag ÅNGRAR inte att jag sa upp mig på mitt förra jobb eftersom jag inte trivdes där och för att fler än jag sagt upp sig innan mig pga samma anledningar.

Nu är det absolut viktigaste att snygga till studion till max   !

Babe har fortfarande socklar kvar att sätta runt dörr och fönster och en och annan spot + arbetslampa som ska upp.

Gaaah! kan det inte bara vara klart nån gång.

Imorgon som tack för hjälpen kommer Kiia få yttligare en tatuering !! men den är hon värd   .

Nu dax för käk... Karln är visst hungrig och som "hemmafrun" jag vips blivit ska då därför gå ner och laga mat! HAHAHAHA..

Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards